Запитання щодо вмісту веб-сайту

1. Чому каталоги запчастин і інструкції з ремонту не пропонуються для завантаження?

STIHL вже впродовж багатьох років приділяє пильну увагу якості та надійності інструменту. Щоб гарантувати якість і надійність, STIHL робить ставку на якісне обслуговування споживачів дилерами. За необхідності наші дилери нададуть Вам кваліфіковану підтримку у вирішенні будь-яких проблем, пов'язаних з Вашим інструментом, у тому числі під час ремонту чи замовлення необхідних запасних частин. Звертайтесь до дилера STIHL і VIKING у Вашому місті.

2. Чому окремі розділи веб-сайту STIHL, такі як «Енциклопедія дерев STIHL», не пропонуються в друкованій формі, на CD або у формі для завантаження?

Програмне забезпечення, що міститься на веб-сайті STIHL, таке як онлайнова «Енциклопедія дерев STIHL» або «Віртуальна екскурсія по заводу» призначені виключно для наших Інтернет-відвідувачів і тому доступні тільки в режимі он-лайн.