STIHL в Україні

Продукція компанії STIHL відома в Україні з початку 90-х років. Перші закупівлі продукції здійснювалися напряму з Німеччини. Споживачами продукції були об'єднання лісових господарств, які отримали дозвіл, за валюту отриману в результаті продажу деревини за кордон, закупити нову іноземну техніку для власного використання.

В 1994 році в Тернополі відкрилось представництво фірми STIHL. Завданням представництва було спостереження за розвитком українського ринку, а також вивчення перспектив продажу продукції STIHL в Україні. Представництво зайнялося пошуком імпортерів, які готові були продавати продукцію компанії на ринку України. Таким чином з 1996 по 2003 рік на ринку працювало 7 імпортерів, які займалися реалізацією продукції STIHL та VIKING (дочірня компанія STIHL Group). За цей час продукція торгової марки STIHL стала популярною в Україні. Попит на продукцію компанії виріс, а можливості імпортерів не дозволяли охопити об'єми продаж. Це було головною причиною сім'ї STIHL відкрити дочірню компанію, яка б займалася реалізацією продукції STIHL в Україні.

24 грудня 2002 року ТОВ "Андреас Штіль" офіційно зареєстровано в Києві, а з 1 липня 2003 року проводиться діяльність по реалізації продукції STIHL та VIKING в Україні.

26 лютого 2010 року компанія STIHL відсвяткувала завершення будівництва власного офісно-складського комплексу загальною площею 5.800 кв. м, що розташований під Києвом. «Будівництво надсучасного складу загальною площею 3.600 кв. м, аналогів якому немає в Україні серед конкурентних фірм, – це виправдані інвестиції. Такий крок є виявом нашої впевненості у подальшому зростанні економіки України та бажанням ще більше закріпити свою позицію на українському ринку», – наголосив голова правління ANDREAS STIHL AG &   Co.KG Ганс Петер Штіль у своїй промові на церемонії відкриття.

На даний момент ТОВ "Андреас Штіль" має дилерську мережу, в яку входить понад 250 дилерів - фірм, компаній, приватних підприємців, які займаються реалізацією та сервісним обслуговуванням продукції STIHL. Дилери користуються складом, який не має аналогів серед інших марок конкурентної продукції, яка імпортується в Україну.

Маркетингова стратегія фірми базується на оптовому продажі через дилерську мережу. Така стратегія реалізується компанією STIHL в Україні та в усьому світі. Продаж здійснюється через спеціалізовану торгівлю й клієнт отримує додаткові можливості у виборі інструменту, консультації по використанню, гарантійному та сервісному обслуговуванню. Кількість дилерів фірми STIHL дорівнює кількості сервісних центрів. Тільки таким чином можливо задовільнити всі побажання покупців, щоб клієнт завжди залишався задоволеним як самою технікою компанії, так і рівнем обслуговування. За висловом пана Андреаса Штіля: "Бензопила може бути настільки хорошою, наскільки хороше її обслуговування". Завдяки цим принципам компанія STIHL досягла таких значних успіхів в усьому світі.