Злиття STIHL і VIKING

  • «Все зелене стане помаранчевим»
  • Використання потенціалу для зростання під єдиним сильним брендом STIHL
  • Сприятливі перспективи для заводу VIKING в Лангкампфені

З 2019 року група компаній STIHL реалізуватиме весь асортимент продукції VIKING виключно під брендом STIHL. Таке злиття дозволить нам зосередити продажі та маркетингову діяльність на єдиному бренді. «Завдяки використанню більш відомого у всьому світі бренду STIHL ми зможемо повною мірою використати існуючий потенціал продукції VIKING для збільшення обороту й продажів у всьому світі», - обґрунтував цей крок голова правління STIHL доктор Бертрам Кандзіора. На відміну від бренду STIHL, представленого в усьому світі, VIKING до сьогоднішнього дня був представлений лише на Європейському ринку. Зміна бренду вже в середньостроковій перспективі відкриє асортименту садової техніки VIKING нові перспективи продажів на світовому ринку.

Розширення асортименту продукції STIHL

Обидва преміум-бренди мають продуктові лінійки, що доповнюють один одного. Весь існуючий асортимент буде об'єднаний під брендом STIHL. Надалі, як і раніше, продуктові лінійки будуть розширюватися відповідно до запитів споживачів. «Завдяки об'єднанню обох асортиментів під одним брендом ми зробимо орієнтацію у продукції більш чіткою і зрозумілою як для наших дилерів, що пропонують сервісні послуги, так і для кінцевих споживачів. Крім цього ми посилимо конкурентні позиції асортименту STIHL на ринку», - підкреслив член правління з питань маркетингу та збуту Норберт Пік. «Ноу-хау, компетенція в області розробок та інноваційний потенціал компанії зросте, що в кінцевому підсумку лише піде на користь клієнтам завдяки появі нових продуктів і функцій», - зазначив він у своїй промові.

Гарантійні зобов'язання, сервісне обслуговування і постачання запасних частин для продукції VIKING продовжуватимуться без змін

Подальше злиття брендів - це стратегічно важливе рішення з довгостроковою перспективою. «До вступу в силу даних змін в 2019 році у нас ще достатньо часу, щоб забезпечити ретельний перехід з одного бренду на інший», - поділився д-р Кандціора. Група компаній STIHL ручається, що всі розпорядження фірми VIKING щодо гарантії, запасних частин і надання сервісу залишаться без змін і будуть виконуватися. Голова правління д-р Бертрам Кандзіора пояснив: «Наші покупці можуть і надалі розраховувати на отримання перевірених послуг від спеціалізованих дилерів для вже придбаної техніки VIKING».
Ще в 2008-му році група компаній STIHL перерозподіляла асортимент брендів STIHL і VIKING. Тоді всі ручні електроагрегати VIKING перейшли в асортимент бренду STIHL. В результаті цього збут компанії за даними продуктових груп різко збільшився.

Сприятливі перспективи для заводу VIKING в Лангкампфені

Компанія VIKING є провідним виробником високоякісної садової техніки і з 1992 року входить до групи компаній STIHL. В асортимент цієї преміум-марки входять газонокосарки, роботи-газонокосарки, трактори, аератори, садові подрібнювачі і культиватори. Продаж техніки здійснюється через спеціалізованих дилерів, що надають сервісні послуги. Вже зараз компанія VIKING GmbH, що розташовується в Лангкампфені (Австрія), є одним із найважливіших виробничих майданчиків для акумуляторної техніки STIHL, а штат співробітників налічує 450 фахівців. «Із заміною бренду ми задаємо новий напрямок розвитку в групі компаній STIHL. Від цього завод в Лангампфені лише виграє. Всі робочі місця будуть збережені. В майбутньому штат одержить необхідну підтримку », - пояснили директор компанії VIKING д-р Петер Претч і голова правління STIHL д-р Бертрам Кандзіора.

viking