Комп'ютерне моделювання потоків

Задовго до того, як Ви оберете свою ідеальну комбінацію насадки та двигуна, ми підбираємо найкраще змащення.

Комп'ютерне моделювання потоків

Побачити невидиме
Чи Ви колись задумувались, як виглядає двигун із середини? Відповідь проста - ви, звичайно, вивчали як працює двигун внутрішнього згоряння в школі, або бачили це по-телевізору. Але як виглядає двигун зсередини під час його роботи, під час згоряння палива? Як виглядає потік паливно-мастильної суміші, що надходить до камери згоряння? Щоб відповісти на це питання наші інженери-дизайнери працюють у тісній взаємодії з конструкторами-теоретиками, що вивчають потоки у двигунах, щоб якнайкраще оптимізувати конструкцію наших двигунів.

Мінімізація зношування
Є одне нескладне правило роботи двигунів: тертя викликає зношування, а зношування викликає зменшення продуктивності й терміну служби двигуна. Всередині двигуна, все що викликає тертя, є головним ворогом наших конструкторів. Моделювання проходження потоку паливно-мастильної суміші у двигунах STIHL дозволяє якнайкраще проектувати двигуни, щоб досягти найкращого змащення й мінімального тертя. Цей процес дозволяє нашим інженерам побачити, як паливно-мастильна суміш розподіляється і рухається у двигуні.

Прикладна математика
Інженери використовують дані 3D моделювання роботи двигунів під час їх розробки. Решта - це доволі складна комбінація математичних і фізичних формул, що використовуються для розрахунку руху рідин і газів у двигуні. Це дозволяє конструкторам-теоретикам та інженерам-дизайнерам разом працювати над оптимізацією конструкції двигунів, для того, щоб забезпечити поступання мастила туди, де воно необхідне. Адже лише добре змащені двигуни дозволять Вам насолоджуватись роботою Вашого інструменту STIHL протягом тривалого часу.