Все по полицях, або велике мистецтво мерчендайзингу

м. Надвірна, магазин ДОБРИЙ ГОСПОДАР
23 березня 2018 року

Навчання з мерчендайзингу 23.03.2018

Обираючи продукцію всесвітньовідомого бренда STIHL, покупець очікує отримати якість, надійність, фахову консультацію та сервіс. І відповідати цим очікуванням, враховуючи вимоги покупця до емоційної складової сучасної торгівлі – головне завдання офіційної дилерської мережі STIHL.

Сьогодні ми все частіше прагнемо отримати від відвідування магазину та покупки дещо більше ніж просто товар на полицях. Важливо, відчути приємну атмосферу, зануритись у світ бренда, отримати позитивне враження та, врешті-решт, задоволення від покупки.

Як надати візуального змісту торговельному простору, зробити орієнтування у великому асортименті продукції STIHL та VIKING простим та зрозумілим, підкреслити переваги та зробити акцент на якості продукції? Днями спробували розібратись дилери з Івано-Франківської та Чернівецької області, прийнявши участь у першому 1-денному семінарі з візуального мерчендайзингу, який проводився у місті Надвірна та складався з теоретичної та практичної частини.

Так, магазин «Добрий Господар» дилера ТзОВ «ІНСТРУМЕНТСЕРВІС ПЛЮС» на півдня перетворився на навчально-практичний комбінат. Озброєні новими теоретичними знаннями та отримавши повну свободу дій, дилери мали переобладнати магазин згідно правил та інструментів візуального мерчендайзингу.

Власниця магазину Стефуняк Лілія Богданівна майже зі сльозами на очах спостерігала за безладом, в який за лічені хвилини перетворився її магазин. Та результат перевершив очікування. Всі учасники залишились задоволені як процесом роботи так і її підсумком, відмітивши корисність таких заходів.

Краще один раз побачити, ніж сто разів почути!

З радістю ділимось з Вами враженнями, які якнайкраще відображені у нашому фотозвіті.

До наступних новин,
Ваша команда STIHL