ДНК бренду STIHL. 100 років історії

З моменту свого заснування компанія STIHL робить ставку на революційні ідеї та розробки. За свою майже 100-літню історію ім'я компанії стало синонімом передових технологій. Сьогодні у всьому світі бренд STIHL означає високу якість продукції й обслуговування.

Ландшафт з лісом та горами

ПОРТРЕТ компанії STIHL

Група компаній STIHL розробляє, виготовляє та розповсюджує інструменти з моторним приводом для лісового та сільського господарства, а також для догляду за ландшафтом, будівельної галузі та власників і власниць заміських господарств. Цифрові рішення та послуги доповнюють наш широкий асортимент продукції. Продукція STIHL продається через офіційних дилерів, які також надають сервісні послуги. 42 дочірні компанії, близько 120 імпортерів та понад 55 000 спеціалізованих дилерів у більш ніж 160 країнах світу. 

П'ятеро радісних лісорубів стоять півколом.

STIHL виробляє продукцію в семи країнах світу: Німеччина, США, Бразилія, Швейцарія, Австрія, Китай та Філіппіни.

З 1971 року STIHL є маркою мотопил, що найбільше продається у світі. Підприємство було засноване 1926 року, його штаб-квартира знаходиться у місті Вайблінген поблизу Штутгарта.

"Полегшення роботи людей з природою та на природі."

Андреас Штіль, засновник компанії

Заміна Alt text

Дух першопроходців більше 95 років

Все почалося у 1926 році: молодий інженер Андреас Штіль засновує свою компанію та розробляє першу мотопилу. Цей винахід зробить революцію в лісозаготівельних роботах, а компанію STIHL лідером світового ринку в галузі розробок, іноовацій та виготовлення мототехніки. У чому секрет успіху до сьогодні? Постійна розробка революційних інновацій з першопрохідницьким духом засновника нашої компанії. Наприклад, у сфері акумуляторних технологій, цифрових рішень, робототехніки та штучного інтелекту. Ми пристрасно працюємо над тим, щоб постійно розвиватися далі. Все для того, щоб полегшити вам, нашим клієнтам, роботу з природою та на природі.

Тест

цінності, що об'єднують людей в усьому світі

У компанії STIHL працюють люди з усього світу, і STIHL почувається як вдома на світових ринках. Саме тому нам важливо жити за глобальними цінностями, на яких грунтується наша діяльність. Лише той, хто постійно розвивається та організовує своє підприємство з опорою на надійні принципи та обов’язкові правила, досягає стабільного успіху. Як сімейне підприємство, ми переконані в цьому. І це твердження відображається в нашій корпоративній культурі та цінностях. Як наша компанія, так і наші цінності зростали, вони живуть і розвиваються щодня заново і далі.

STIHL в цифрах

УСПІХ STIHL В ЦИФРАХ

У 2022 році група STIHL досягла рекордного обороту в 5,5 мільярдів євро. Це відповідає зростанню на 8,6 відсотка порівняно з попереднім роком. Частка обороту, що генерується не в Німеччині, становить 90%. Тренд у напрямку акумуляторних інструментів продовжується. Група STIHL зафіксувала невеликий спад в бензиновому сегменті. 

ЗРОСТАННЯ ВЛАСНИМИ СИЛАМИ

Структура капіталу корпоративної групи залишається дуже солідною з високою часткою власного капіталу у розмірі 60%. Це означає, що компанія STIHL може продовжувати фінансувати інвестиції з власних ліквідних коштів. Як і в попередні роки, інвестиції значно перевищили амортизаційні відрахування. Позитивний розвиток бізнесу призвів до зростання чисельності персоналу на 2,3% до 20 552 співробітників по всьому світу (дата звіту: 31 грудня 2022 р.). 

Жінки на керівних посадах в STIHL

ЖІНКИ НА КЕРІВНИХ ПОСАДАХ

Ми живемо за принципом рівних можливостей і хочемо заохочувати жінок до кар'єри в компанії STIHL. У компанії STIHL мають значення лише ефективність, здібності та потенціал. Чотири жінки з дванадцяти членів наглядової ради - частка жінок у наглядовій раді компанії STIHL AG перевищує необхідну квоту в 30 відсотків. Серед шести членів правління компанії STIHL AG тепер три жінки. На своєму засіданні 29 червня 2022 року Наглядова рада компанії STIHL AG встановила ціль «щонайменше одна жінка» для майбутнього складу Правління STIHL AG.