18 999,00 ₴
Рекомендована роздрібна ціна для магазинів офіційної дилерській мережі в Україні станом на 1 серпня 2024 року.
Виберіть артикул

Технічні характеристики

Довжина шини30 см
Робочий об’єм31,8 см³
Досягнення1,4 кВт
Вага3,3 кг 1)
Співвідношення потужності до ваги2,4 кг/кВт

Оснащення

Ілюстрації є фотографіями зразків. Зовнішній вигляд і фактичне розташування елементів обладнання на продукті може - при аналогічній функціональності - відрізнятися від зображеного на ілюстрації.

Сильна вібрація в зоні рукояток може привести до хронічних порушень кровообігу в руках та швидкої втоми під час роботи. Тому компанією STIHL було розроблено ефективну антивібраційну систему (АС). В інструментах з антивібраційною системою STIHL вібрація двигуна, що передається на рукоятку, має відчутно нижчий рівень вібрації.
Антивібраційна система
Незнімні гайки кришки ланцюгової зірочки неможливо загубити. Вони надійно тримаються на гільзах завдяки спеціальним зачепам в конструкції гайки. MS 261 була першою бензопилою STIHL оснащеною такими гайками, і пройшла експлуатаційні випробування на багатьої моделях мотоінструменту. Тож під час регулювання натягу або заміни ланцюга вони залишатимуться на місці.
Незнімні гайки з зачепами
Складне кільце розташоване на корпусі бензопили призначене для надійного кріплення інструменту, наприклад, до страхувального тросу, під час роботи на дереві.
Складне кріпильне кільце
Компенсатор STIHL - регулювальний елемент у карбюраторі, що забезпечує стабільну потужність двигуна, склад вихлопу і витрати палива впродовж тривалого періоду незалежно від ступеня забруднення повітряного фільтру. Очищати повітряний фільтр потрібно рідше, у випадку відчутного падіння потужності, коли забито приблизно 80% площі фільтру. Стає можливою робота впродовж тривалого часу без частого техобслуговування фільтру.
Компенсатор
Двотактовий двигун з технологією STIHL 2-MIX споживає до 20% менше палива і продукує до 70% менше вихлопних газів у порівнянні з двотактовими двигунами STIHL без технології 2-MIX.
Двигун STIHL 2-MIX
У чотирьох перепускних каналах робоча суміш перед займанням завихрюється. У результаті оптимально спалюється паливо і помітно підвищується ККД двигуна. Як результат, знижується витрати пального і збільшується крутний момент у широкому діапазоні обертів.
4-канальна технологія STIHL
Доступ до натяжного гвинта забезпечується збоку через кришку ланцюгової зірочки. Це попереджає контакт рук із гострим ланцюгом і зубчатим упором.
Бокове натягування ланцюга
Кожух ланцюга фіксується безпосередньо на кришці ланцюгової зірочки. Завдяки цьому він міцно з'єднаний з бензопилою і при цьому не може загубитися. Крім того, він оснащений двома підвісними отворами, які дозволяються оператору зафіксувати його за допомогою троса на своєму поясі. Спеціальний кожух ланцюга зачиняє зубчатий упор. Це дозволяє попередити травмування і пошкодження оброблюваних рослин.
Кришка ланцюга, що не губиться
Наявність ручного паливного насосу полегшує пусковий процес мотоножиць та скорочує кількість ривкових зусиль необхідних для запуску двигуна. Під час натискання на праймер, камера карбюратора заповнюється паливною сумішшю. Таким чином, під час запуску забезпечується достатня кількість палива для утворення паливно-повітряної суміші та значно зменшується кількість пускових ривкових зусиль.
Ручний паливний насос
Спеціальні, запатентовані кришки паливного та мастильного баків із байонетним замком. Баки з такими кришками відкриваються та закриваються легко, швидко та без будь-яких інструментів.
Байонетний замок кришки бака

Обслуговування та поради