29 799,00 ₴
Рекомендована роздрібна ціна для магазинів офіційної дилерській мережі в Україні станом на 1 серпня 2024 року.
Виберіть артикул

Технічні характеристики

Довжина шини40 см
Робочий об’єм50,2 см³
Досягнення3 кВт
Вага4,9 кг 1)
Співвідношення потужності до ваги1,6 кг/кВт

Оснащення

Ілюстрації є фотографіями зразків. Зовнішній вигляд і фактичне розташування елементів обладнання на продукті може - при аналогічній функціональності - відрізнятися від зображеного на ілюстрації.

Система STIHL Ematic складається з шини Ematic, ланцюга Oilomatic і мастильного насоса з регулюванням подачі мастила. Особлива конструкція шини і ланцюга змушує кожну краплину мастила потрапляти саме туди, де воно потрібне для ефективного змащування. Це дозволяє скоротити витрати мастила на 50 %.
Система змащування ланцюга Ematic
Фільтр HD2 захищає двигун вашого пристрою навіть від найдрібнішого пилу. Фільтр HD2 складається з фільтрувального матеріалу на основі поліетилену та має на 70 % дрібніші пори, ніж у волокнистих та поліамідних фільтрів. Це дозволяє йому затримувати найдрібніші часточки пилу. Він не вбирає мастило, воду та дуже легко миється. Фільтрувальний патрон знімається швидко та без жодних інструментів – одним рухом руки. Таким чином він забезпечує великий робочий ресурс двигуна й зменшення його зносу.
Фільтр HD2 на MS 261
Декомпресійний клапан під час запуску двигуна випускає частину стисненої суміші з циліндра. У результаті цього необхідне для запуску тягове зусилля на пусковому тросі значно зменшується. Оператору стає легше працювати, а система запуску зношується менш інтенсивно.
Декомпресійний клапан
Мастильний насос із регулюванням дозволяє точно дозувати ланцюгове мастило залежно від ситуації. Бензопила під час роботи з різноманітними довжинами шин, породами дерев та технікою пиляння потребує різну кількість мастила. Наприклад, для сухої деревини необхідно більше змащування. Встановлена на позначці «Е» кількість мастила зазвичай є достатньою. За потреби користувач може збільшити її на 50%.
Мастильний насос із дозуванням
Двотактовий двигун з технологією STIHL 2-MIX споживає до 20% менше палива і продукує до 70% менше вихлопних газів у порівнянні з двотактовими двигунами STIHL без технології 2-MIX.
Двигун STIHL 2-MIX
Повітря, що всмоктується, за допомогою маховика обертається по круговій траєкторії. За рахунок відцентрової сили більш крупні і важкі частки бруду виштовхуються назовні. В результаті через канал попередньої очистки вже вільне від абразиву повітря проходить крізь повітряний фільтр. Система фільтрування з попереднім очищенням повітря подовжує в декілька разів робочий ресурс фільтру та інтервали між його чисткою та заміною в порівнянні зі стандартними фільтрувальними системами.
Фільтрувальна система з попереднім очищенням
Сильна вібрація в зоні рукояток може привести до хронічних порушень кровообігу в руках та швидкої втоми під час роботи. Тому компанією STIHL було розроблено ефективну антивібраційну систему (АС). В інструментах з антивібраційною системою STIHL вібрація двигуна, що передається на рукоятку, має відчутно нижчий рівень вібрації.
Антивібраційна система
Повністю електронне управління двигуном регулює в будь-якому робочому режимі момент запалювання та дозування палива, забезпечуючи оптимальну потужність, стабільно високу кількість обертів та дуже добре прискорення. Система M-Tronic повністю виключає необхідність ручного налаштування карбюратора. Завдяки електронному розпізнаванню холодного та теплого запуску на комбінованому важелі є лише одне положення для запуску двигуна.
STIHL M-Tronic
Компенсатор STIHL - регулювальний елемент у карбюраторі, що забезпечує стабільну потужність двигуна, склад вихлопу і витрати палива впродовж тривалого періоду незалежно від ступеня забруднення повітряного фільтру. Очищати повітряний фільтр потрібно рідше, у випадку відчутного падіння потужності, коли забито приблизно 80% площі фільтру. Стає можливою робота впродовж тривалого часу без частого техобслуговування фільтру.
Компенсатор
Незнімні гайки кришки ланцюгової зірочки неможливо загубити. Вони надійно тримаються на гільзах завдяки спеціальним зачепам в конструкції гайки. MS 261 була першою бензопилою STIHL оснащеною такими гайками, і пройшла експлуатаційні випробування на багатьої моделях мотоінструменту. Тож під час регулювання натягу або заміни ланцюга вони залишатимуться на місці.
Незнімні гайки з зачепами
Доступ до натяжного гвинта забезпечується збоку через кришку ланцюгової зірочки. Це попереджає контакт рук із гострим ланцюгом і зубчатим упором.
Бокове натягування ланцюга
У чотирьох перепускних каналах робоча суміш перед займанням завихрюється. У результаті оптимально спалюється паливо і помітно підвищується ККД двигуна. Як результат, знижується витрати пального і збільшується крутний момент у широкому діапазоні обертів.
4-канальна технологія STIHL
На бензопили STIHL з обігрівом карбюратора можна покластися навіть взимку. В зимовому режимі карбюратор обдувається підігрітим повітрям, що попереджає заледеніння. Перемикання з літнього режиму на зимовий відбувається одним рухом руки.
Попередній обігрів карбюратора
Спеціальні, запатентовані кришки паливного та мастильного баків із байонетним замком. Баки з такими кришками відкриваються та закриваються легко, швидко та без будь-яких інструментів.
Байонетний замок кришки бака

Обслуговування та поради