35 009,00 ₴
Рекомендована роздрібна ціна для магазинів офіційної дилерській мережі в Україні станом на 8 квітня 2025 року.
Виберіть артикул

Технічні характеристики

Робочий об’єм72,2 см³
Потужність4,4 кВт 1)
CO2631 г/кВт-год
Jednotková hmotnost bez paliva6 кг 2)
Jednotková hmotnost bez paliva7,33 кг 3)

Оснащення

Ілюстрації є фотографіями зразків. Зовнішній вигляд і фактичне розташування елементів обладнання на продукті може - при аналогічній функціональності - відрізнятися від зображеного на ілюстрації.

Незнімні гайки кришки ланцюгової зірочки неможливо загубити. Вони надійно тримаються на гільзах завдяки спеціальним зачепам в конструкції гайки. MS 261 була першою бензопилою STIHL оснащеною такими гайками, і пройшла експлуатаційні випробування на багатьої моделях мотоінструменту. Тож під час регулювання натягу або заміни ланцюга вони залишатимуться на місці.
Незнімні гайки з зачепами
Декомпресійний клапан під час запуску двигуна випускає частину стисненої суміші з циліндра. У результаті цього необхідне для запуску тягове зусилля на пусковому тросі значно зменшується. Оператору стає легше працювати, а система запуску зношується менш інтенсивно.
Декомпресійний клапан
STIHL MS 462 C-M є найлегшою професійною бензопилою у своєму класі об'єму двигуна. Спеціальні компоненти, такі як циліндр з кутовими ребрами охолодження, компактна кришка ланцюгової зірочки, полегшений картер двигуна, маховик з оптимізованою вагою та напрямна шина Rollomatic ES Light забезпечують надзвичайну легкість інструменту.
Відмінне співвідношення потужності й ваги
Компенсатор STIHL - регулювальний елемент у карбюраторі, що забезпечує стабільну потужність двигуна, склад вихлопу і витрати палива впродовж тривалого періоду незалежно від ступеня забруднення повітряного фільтру. Очищати повітряний фільтр потрібно рідше, у випадку відчутного падіння потужності, коли забито приблизно 80% площі фільтру. Стає можливою робота впродовж тривалого часу без частого техобслуговування фільтру.
Компенсатор
Двотактовий двигун з технологією STIHL 2-MIX споживає до 20% менше палива і продукує до 70% менше вихлопних газів у порівнянні з двотактовими двигунами STIHL без технології 2-MIX.
Двигун STIHL 2-MIX
Повітря, що всмоктується, за допомогою маховика обертається по круговій траєкторії. За рахунок відцентрової сили більш крупні і важкі частки бруду виштовхуються назовні. В результаті через канал попередньої очистки вже вільне від абразиву повітря проходить крізь повітряний фільтр. Система фільтрування з попереднім очищенням повітря подовжує в декілька разів робочий ресурс фільтру та інтервали між його чисткою та заміною в порівнянні зі стандартними фільтрувальними системами.
Фільтрування повітря з попереднім очищенням
Доступ до натяжного гвинта забезпечується збоку через кришку ланцюгової зірочки. Це попереджає контакт рук із гострим ланцюгом і зубчатим упором.
Бокове натягування ланцюга
На кришці вентилятора нанесені допоміжні напрямні лінії. Це забезпечує точніше і безпечніше керування бензопилою, зокрема, під час звалювання товстих дерев із врізанням у стовбур.
Напрямні лінії
Спеціальні, запатентовані кришки паливного та мастильного баків із байонетним замком. Баки з такими кришками відкриваються та закриваються легко, швидко та без будь-яких інструментів.
Байонетний замок кришки бака
Система STIHL Ematic складається з шини Ematic, ланцюга Oilomatic і мастильного насоса з регулюванням подачі мастила. Особлива конструкція шини і ланцюга змушує кожну краплину мастила потрапляти саме туди, де воно потрібне для ефективного змащування. Це дозволяє скоротити витрати мастила на 50 %.
Система змащування ланцюга STIHL Ematic

Обслуговування та поради