35 009,00 ₴
Рекомендована роздрібна ціна для магазинів офіційної дилерській мережі в Україні станом на 8 квітня 2025 року.
Виберіть артикул

Технічні характеристики

Робочий об’єм72,2 см³
Потужність4,4 кВт
CO2631 г/кВт-год
Jednotková hmotnost bez paliva6 кг 1)
Jednotková hmotnost bez paliva7,33 кг 2)

Оснащення

Ілюстрації є фотографіями зразків. Зовнішній вигляд і фактичне розташування елементів обладнання на продукті може - при аналогічній функціональності - відрізнятися від зображеного на ілюстрації.

Сильна вібрація в зоні рукояток може привести до хронічних порушень кровообігу в руках та швидкої втоми під час роботи. Тому компанією STIHL було розроблено ефективну антивібраційну систему (АС). В інструментах з антивібраційною системою STIHL вібрація двигуна, що передається на рукоятку, має відчутно нижчий рівень вібрації.
Антивібраційна система
Незнімні гайки кришки ланцюгової зірочки неможливо загубити. Вони надійно тримаються на гільзах завдяки спеціальним зачепам в конструкції гайки. MS 261 була першою бензопилою STIHL оснащеною такими гайками, і пройшла експлуатаційні випробування на багатьої моделях мотоінструменту. Тож під час регулювання натягу або заміни ланцюга вони залишатимуться на місці.
Незнімні гайки з зачепами
Декомпресійний клапан під час запуску двигуна випускає частину стисненої суміші з циліндра. У результаті цього необхідне для запуску тягове зусилля на пусковому тросі значно зменшується. Оператору стає легше працювати, а система запуску зношується менш інтенсивно.
Декомпресійний клапан
STIHL MS 462 C-M є найлегшою професійною бензопилою у своєму класі об'єму двигуна. Спеціальні компоненти, такі як циліндр з кутовими ребрами охолодження, компактна кришка ланцюгової зірочки, полегшений картер двигуна, маховик з оптимізованою вагою та напрямна шина Rollomatic ES Light забезпечують надзвичайну легкість інструменту.
Відмінне співвідношення потужності й ваги
Компенсатор STIHL - регулювальний елемент у карбюраторі, що забезпечує стабільну потужність двигуна, склад вихлопу і витрати палива впродовж тривалого періоду незалежно від ступеня забруднення повітряного фільтру. Очищати повітряний фільтр потрібно рідше, у випадку відчутного падіння потужності, коли забито приблизно 80% площі фільтру. Стає можливою робота впродовж тривалого часу без частого техобслуговування фільтру.
Компенсатор
Двотактовий двигун з технологією STIHL 2-MIX споживає до 20% менше палива і продукує до 70% менше вихлопних газів у порівнянні з двотактовими двигунами STIHL без технології 2-MIX.
Двигун STIHL 2-MIX
Повітря, що всмоктується, за допомогою маховика обертається по круговій траєкторії. За рахунок відцентрової сили більш крупні і важкі частки бруду виштовхуються назовні. В результаті через канал попередньої очистки вже вільне від абразиву повітря проходить крізь повітряний фільтр. Система фільтрування з попереднім очищенням повітря подовжує в декілька разів робочий ресурс фільтру та інтервали між його чисткою та заміною в порівнянні зі стандартними фільтрувальними системами.
Фільтрування повітря з попереднім очищенням
Доступ до натяжного гвинта забезпечується збоку через кришку ланцюгової зірочки. Це попереджає контакт рук із гострим ланцюгом і зубчатим упором.
Бокове натягування ланцюга
На кришці вентилятора нанесені допоміжні напрямні лінії. Це забезпечує точніше і безпечніше керування бензопилою, зокрема, під час звалювання товстих дерев із врізанням у стовбур.
Напрямні лінії
Спеціальні, запатентовані кришки паливного та мастильного баків із байонетним замком. Баки з такими кришками відкриваються та закриваються легко, швидко та без будь-яких інструментів.
Байонетний замок кришки бака
Система STIHL Ematic складається з шини Ematic, ланцюга Oilomatic і мастильного насоса з регулюванням подачі мастила. Особлива конструкція шини і ланцюга змушує кожну краплину мастила потрапляти саме туди, де воно потрібне для ефективного змащування. Це дозволяє скоротити витрати мастила на 50 %.
Система змащування ланцюга STIHL Ematic

Обслуговування та поради