— Існує добра традиція — у ювілей підбивати підсумки роботи та аналізувати досягнуті результати. Чим сьогодні пишається STIHL Україна?
— Наша компанія є дочірньою компанією транснаціональної холдингової компанії Andreas STIHL AG & Co. KG, до якої входить 42 підприємства, що ведуть свою діяльність у 160 країнах світу. Ми є єдиним ексклюзивним імпортером продукції STIHL до нашої країни та робимо все від нас залежне для надійного забезпечення українських споживачів технікою зазвичай потрібною в житті, а інколи навіть для життя. Тому дуже приємно, що напередодні ювілею нам вдалося досягти справді визначних результатів, які є найкращим підтвердженням успішної стратегії нашого розвитку на національному ринку та жаги до перемоги. Так у 2022 році компанія сплатила до державного бюджету України понад 131,2 млн грн податків. Попри воєнний стан та активні бойові дії, ця сума стала рекордною за 20 років нашої роботи у країні. Для порівняння, сума податків за попередній мирний рік склала 100,7 млн грн, а у 2020 році — понад 51,5 млн грн. Загалом дохід компанії в Україні минулого року становив понад 1,8 млрд грн, чистий прибуток з якого 287,7 млн грн. Такі виняткові суми податків і зборів свідчать не лише про стійкий характер розвитку STIHL в Україні та нашу гнучкість в адаптації до нових реалій. Вони є важливим внеском у забезпечення міцності економічного тилу країни, без якого неможливо виграти війну.
— Сьогодні ваш бренд знайомий кожному українцю. Чому вже два десятиліття українські споживачі обирають саме STIHL?
— Дійсно, можна казати, що бренд став народним. За цей час українці гідно оцінили найвищу німецьку якість техніки, її інноваційність та функціональність. Широкий та різноманітний асортимент робить продукцію STIHL незамінним помічником для вирішення різних завдань у лісовому, комунальному та сільському господарстві, будівництві та у приватному господарстві. А з початком повномасштабного вторгнення надійна та потужна техніка допомагає рятувати життя наших співгромадян — під час розбирання завалів та пошуку людей кожна секунда важлива. Однак, наша клієнтоорієнтованість реалізується не лише у постійному діалозі з покупцями, а й в унікальній системі сервісного обслуговування STIHL. Її концепція була сформульована ще засновником компанії — наша техніка постачається в комплекті з якісним сервісом.
Тому сьогодні кожен наш дилер користується найбільшим у нашому сегменті ринку складом оригінальних запасних частин, що забезпечує умови для швидкого та професійного сервісного обслуговування усієї продуктової лінійки бренду. Крім того, ми приділяємо велику увагу передпродажній підготовці. Тобто усі клієнти нашої дилерської мережі завжди можуть розраховувати на професійну консультацію щодо продукції STIHL, правил її експлуатації та обслуговування. І це, безумовно, зміцнює наші позиції на ринку та підвищує довіру споживачів до бренду.