Якщо Ви вирішили придбати робота-газонокосарку iMOW®, можете не турбуватись щодо його встановлення. Ваш офіційний дилер STIHL надасть кваліфіковану консультацію під час вибору та самостійного встановлення робота iMOW®. Ви можете розраховувати на компетентну підтримку, починаючи з першого запуску до зберігання на зимовий період.
Ваш офіційний дилер STIHL якнайкраще знається на роботах-косарках iMOW®. Усі офіційні дилери STIHL регулярно проходять навчальні курси підвищення кваліфікації. Це гарантує, що Ви отримаєте індивідуальну та професійну консультацію на місці. За бажанням Ви можете замовити професійне встановлення, ремонт і технічне обслуговування газонокосарки-робота в офіційного дилера. Ваш офіційний дилер також надасть Вам поради та рекомендації щодо безпечної та правильної експлуатації робота-косарки iMOW®, що дозволить Вам скористатися всіма перевагами сервісного обслуговування.
Просто довірте установку своєму офіційному дилеру:
З кваліфікованим дилером STIHL Ваш робот-косарка iMOW® в надійних руках. За Вашим бажанням, додатково до встановлення iMOW®, офіційний дилер може також запропонувати інші послуги:
У разі потреби офіційний дилер STIHL може проводити щорічне технічне обслуговування та діагностику Вашого робота-косарку iMOW®. Дилер перевіряє функціональність iMOW® і, за необхідності, оновлює на пристрої програмне забезпечення.
Ваша газонокосарка iMOW® потребує регулярного очищення. Ваш дилер STIHL із задоволенням зробить це для Вас. Корпус, косильний механізм і зарядні контакти будуть професійно очищені та продіагностовані.
Немаєте відповідного місця для зберігання робота-косарки взимку вдома? Зверніться до офіційного дилера й доручіть йому зберігання Вашого робота-косарки iMOW®. Він подбає про необхідні приготування та забезпечить належну підготовку зарядної станції до зимової перерви.
Ніж робота-косарки iMOW® необхідно регулярно замінювати через певні проміжки часу. Ви можете замовити заміну ножа у спеціалізованого дилера, який виконує такі роботи. Кваліфікований дилер STIHL перевірить лезо на наявність зносу та пошкоджень, а у разі потреби здійснить його заміну на новий ніж і встановлення.
За допомогою сервісу «Онлайн резервування» Ви можете зарезервувати потрібну продукцію онлайн та забрати її безкоштовно в найближчому до Вас магазині офіційного дилера STIHL. Крім того, Ви можете отримати кваліфіковану консультацію на місці. Під час резервування товару на сайті онлайн-замовлення оберіть «Самовивіз» та скористайтеся перевагами: