Інжекторна технологія забезпечує дуже просте керування роботою двигуна. Система впорскування STIHL (i) – це повністю електронне управління двигуном за допомогою спеціальних пристроїв та сенсорів, що дозволяє забезпечити оптимальну продуктивність двигуна й відмінне прискорення в будь-яких умовах експлуатації.
29.02.2024
Справжня інновація від STIHL: Системи впорскування, що забезпечують правильне утворення суміші в двигунах без карбюратора.
Впорскування – це технологія утворення суміші для двигунів внутрішнього згоряння. Тут Ви можете детальніше дізнатися, як працює інжекція.
Власне кажучи, питання оптимальної роботи двигуна не має нічого спільного з паливом у баку та повітрям. В принципі, паливо, яке циркулює всередині двигуна, служить лише для того, щоб змусити кисень, що міститься в повітрі, реагувати з його вуглеводневими частинками. Єдине, що має робити пальне, це завжди бути в потрібному місці в потрібний час і в потрібній кількості. Тому що лише ідеальна суміш повітря та палива гарантує швидке та повне згоряння, дозволяючи двигуну повністю використовувати свій потенціал.
Один із способів гарантувати ідеальну суміш повітря та палива: карбюратор. Але це зовсім не складно: Карбюратори – це механічні компоненти, ідеальна функція яких в основному базується на різниці тиску між розрідженням на впуску та атмосферним тиском. Тонкий баланс, який завжди повинен потрібен для правильної роботи карбюратора. Як правило, це теж не проблема, якщо врахувати фактори, які можуть негативно вплинути на роботу карбюратора. Коливання висоти та температури, забруднення повітряного фільтра, знос двигуна та якість палива можуть негативно вплинути, наприклад, на правильну роботу карбюратора. Але що, якщо Ви хочете використовувати свій моторизований пристрій незалежно від висоти та температури? Моторизовані пристрої STIHL, яким доводиться доводити свою спроможність на різних поверхнях, використовують систему впорскування палива, щоб забезпечити найбільший радіус дії. Це робить їх особливо надійними і нечутливими до зовнішніх впливів. Системи впорскування не працюють як карбюратори з різницею тиску – паливо впорскується через інжекторний клапан безпосередньо в картер або, як у інноваційної мотопили MS 500i, безпосередньо у впускний колектор. Паливний насос підтримує постійний тиск палива і таким чином гарантує, що інжекторний клапан завжди забезпечує оптимальну кількість палива.
Маються на увазі способи впорскування, при яких паливна суміш впорскується безпосередньо в камеру згоряння.
При цьому типі впорскування паливо впорскується безпосередньо в картер. Інжекція відбувається на початку компресії. Перевага: Необхідно подолати лише відносно низький тиск впорскування. Розпилення і нагрівання палива досягається завдяки руху поршня до верхньої мертвої точки і, як наслідок, збільшенню компресії. Цей тип впорскування використовується в бензорізах TS 500i .
Інший вид впорскування – цього разу з впорскуванням палива у впускний колектор двигуна. Поршень всмоктує готову паливно-повітряну суміш. Таке впорскування також називають впорскуванням у впускний колектор. Тут паливно-повітряна суміш подається до поршня особливо ефективно, а внутрішнє охолодження здійснюється більш продуктивно. Цей тип впорскування використовується в революційних мотопилах MS 500i . Детальніше про цю світову новинку читайте в наступному матеріалі.
Вона перша у всьому світі: мотопила STIHL MS 500i є першою мотопилою з електронним управлінням впорскуванням, яке вбудоване в цій серії. Особливістю цієї бензопили є її двигун: Тому що там Ви знайдете систему впорскування, що керується сенсорами, які налаштовують двигун на оптимальну продуктивність. Завдяки цій технології STIHL відкриває нові шляхи для інновацій – і пропонує незліченні переваги при її використанні.
Його революційна система впорскування, а отже відсутність карбюратора та компонентів карбюратора створюють унікальну легку конструкцію. І це найкраще співвідношення потужності до ваги на ринку серед професійних бензопил: унікальні 1,24 кг/кВт. Мотопила з інжекцією обіцяє помітно більшу потужність для професіоналів, які працюють з товстою великою деревиною, порівняно з іншими моделями в класі робочого об'єму 80 см3. Зокрема є швидке прискорення та оптимальні параметри запуску – незалежно від того, холодний це чи гарячий старт.
Спеціально розроблена STIHL технологія забезпечує електроніку всіма необхідними для керування впорскуванням даними з датчиків. Навіть безпосередньо під час запуску, хоча STIHL MS 500i запускається за допомогою пускового троса і без акумулятора. З розробкою цього двигуна компанія STIHL вийшла в лідери серед професійних бензинових мотопил - і це в першу чергу завдяки технології впорскування: електронному впорскуванню.
Щоб впорскування працювало оптимально, в картер агрегату двигуна встановлюються різні датчики. А точніше: датчик зовнішньої температури, датчик тиску і температури в картері двигуна. Ці датчики вимірюють умови навколишнього середовища та передають їх на блок керування мотопили. Датчики також записують усі дані, необхідні блоку керування для розрахунку маси притоку повітря. Це дозволяє встановити ідеальну кількість палива для оптимального згоряння набагато точніше, ніж будь-коли міг карбюратор.
Ще однією інноваційною технологічною деталлю системи впорскування є генератор: Він не тільки забезпечує генерацію електроенергії, але й служить датчиком. Змінний струм, який виробляє генератор, генерує дві частини інформації, які є важливими для функціонування системи впорскування: швидкість двигуна та положення колінчастого вала. Таким чином, блок керування системою впорскування дуже точно знає робочий стан і потребу в паливі пилки. Тому впорскування палива та запалювання можна оптимально адаптувати до будь-яких умов навколишнього середовища.
Все це відбувається за мілісекунди і забезпечує чудові параметри запуску, оптимальне прискорення та максимальну продуктивність протягом робочого дня. Пила автоматично налаштовується як під час холодного запуску, гарячого запуску так і під час роботи. Відтепер про всі налаштування дбає електроніка.
Використання системи впорскування в двигуні мотопил робить роботу легкою – буквально. І це завдяки концепції двигуна зі зниженою вагою з оптимізованим посадковим корпусом. Завдяки електроживленню через генератор більше не потрібні звичайні магніти в маховику та розміщення блоку керування безпосередньо біля маховика. Це дозволяє більш ефективно направляти потік охолоджуючого повітря, що означає, що діаметр і висота маховика можуть бути значно меншими, ніж зазвичай для цього класу потужності.
У двигунах STIHL з системами впорскування маса маховика, необхідна для холостого ходу, створюється сталевим кільцем, розташованим на зовнішньому краю маховика під лопатями вентилятора. Це дає змогу отримати раніше невідомий компактний маховик. Це також зменшує навантаження на колінчастий вал. Таким чином можна заощадити додаткову вагу порівняно зі звичайною пилкою.
Блок керування впорскуванням також розміщений у корпусі бака, щоб оптимізувати простір , вагу та центр ваги, це ще один компонент компактного та легкого інжекторного двигуна.
Впорскування (інжекція) – це технологія сумішоутворення для двигунів внутрішнього згоряння. Їі можна втілити кількома способами. Бензопилка STIHL MS 500i є ,наприклад, першою мотопилкою з електронним управлінням вприскуванням. Революційна технологія вприскування STIHL Injection забезпечує швидке прискорення, надзвичайно високу продуктивність і стабільно мінімізовану вагу.
Те, як працює система впорскування, залежить від типу впорскування. Паливна суміш може впорскуватися безпосередньо в камеру згоряння, в картер або у впускний колектор двигуна. Для цієї системи не потрібен карбюратор, тому двигун більше не залежить від різниці тиску на впуску та атмосферним тиском.
Різниця між прямим і непрямим вприскуванням полягає в тому, яким чином паливо надходить у камеру згоряння. При прямому впорскуванні паливна суміш впорскується безпосередньо в камеру згоряння, а при непрямому паливо впорскується або в картер, або у впускний колектор двигуна.