Система впорскування STIHL Injection – електронне управління двигуном

Інжекторна технологія забезпечує дуже просте керування роботою двигуна. Система впорскування STIHL (i) – це повністю електронне управління двигуном за допомогою спеціальних пристроїв та сенсорів, що дозволяє забезпечити оптимальну продуктивність двигуна й відмінне прискорення в будь-яких умовах експлуатації.

Збільшений план чоловіка, який пиляє мотопилою MS 500i

Потужність моторного обладнання завдяки впорскуванню

Справжня інновація від STIHL: Системи впорскування, що забезпечують правильне утворення суміші в двигунах без карбюратора.

Що таке впорскування (інжекція)?

Впорскування – це технологія утворення суміші для двигунів внутрішнього згоряння. Тут Ви можете детальніше дізнатися, як працює інжекція.

Правильна потужність двигуна: все залежить від кисню

Власне кажучи, питання оптимальної роботи двигуна не має нічого спільного з паливом у баку та повітрям. В принципі, паливо, яке циркулює всередині двигуна, служить лише для того, щоб змусити кисень, що міститься в повітрі, реагувати з його вуглеводневими частинками. Єдине, що має робити пальне, це завжди бути в потрібному місці в потрібний час і в потрібній кількості. Тому що лише ідеальна суміш повітря та палива гарантує швидке та повне згоряння, дозволяючи двигуну повністю використовувати свій потенціал.

Технології оптимізації повітряно-паливної суміші: карбюратор і інжекторна система

Один із способів гарантувати ідеальну суміш повітря та палива: карбюратор. Але це зовсім не складно: Карбюратори – це механічні компоненти, ідеальна функція яких в основному базується на різниці тиску між розрідженням на впуску та атмосферним тиском. Тонкий баланс, який завжди повинен потрібен для правильної роботи карбюратора. Як правило, це теж не проблема, якщо врахувати фактори, які можуть негативно вплинути на роботу карбюратора. Коливання висоти та температури, забруднення повітряного фільтра, знос двигуна та якість палива можуть негативно вплинути, наприклад, на правильну роботу карбюратора. Але що, якщо Ви хочете використовувати свій моторизований пристрій незалежно від висоти та температури? Моторизовані пристрої STIHL, яким доводиться доводити свою спроможність на різних поверхнях, використовують систему впорскування палива, щоб забезпечити найбільший радіус дії. Це робить їх особливо надійними і нечутливими до зовнішніх впливів. Системи впорскування не працюють як карбюратори з різницею тиску – паливо впорскується через інжекторний клапан безпосередньо в картер або, як у інноваційної мотопили MS 500i, безпосередньо у впускний колектор. Паливний насос підтримує постійний тиск палива і таким чином гарантує, що інжекторний клапан завжди забезпечує оптимальну кількість палива.

 

Інжекція – різновиди унікальної технології

Принцип впорскування полягає в технологічній досконалості, але існує також багато різних способів роботи систем вприскування. Щоб надати загальний огляд, ми представляємо тут три основні категорії.

 

Чоловік у захисному одязі запускає бензопилу STIHL MS 500i на землі в листяному лісі

Перша бензопила з електронним впорскуванням палива: бензопила MS 500¡.

Вона перша у всьому світі: мотопила STIHL MS 500i є першою мотопилою з електронним управлінням впорскуванням, яке вбудоване в цій серії. Особливістю цієї бензопили є її двигун: Тому що там Ви знайдете систему впорскування, що керується сенсорами, які налаштовують двигун на оптимальну продуктивність. Завдяки цій технології STIHL відкриває нові шляхи для інновацій – і пропонує незліченні переваги при її використанні.

Його революційна система впорскування, а отже відсутність карбюратора та компонентів карбюратора створюють унікальну легку конструкцію. І це найкраще співвідношення потужності до ваги на ринку серед професійних бензопил: унікальні 1,24 кг/кВт. Мотопила з інжекцією обіцяє помітно більшу потужність для професіоналів, які працюють з товстою великою деревиною, порівняно з іншими моделями в класі робочого об'єму 80 см3. Зокрема є швидке прискорення та оптимальні параметри запуску – незалежно від того, холодний це чи гарячий старт.

Спеціально розроблена STIHL технологія забезпечує електроніку всіма необхідними для керування впорскуванням даними з датчиків. Навіть безпосередньо під час запуску, хоча STIHL MS 500i запускається за допомогою пускового троса і без акумулятора. З розробкою цього двигуна компанія STIHL вийшла в лідери серед професійних бензинових мотопил - і це в першу чергу завдяки технології впорскування: електронному впорскуванню.

Людина у захисному одязі запускає бензопилу STIHL MS 500i на землі в листяному лісі

Injection та бензопила STIHL MS 500¡

Завдяки технології впорскування в MS 500i паливо впорскується безпосередньо у впускний колектор через інжекторний клапан. Інжекторний насос підтримує постійний тиск палива і таким чином гарантує, що клапан забезпечує оптимальну кількість палива в будь-який час. Обсяг палива, момент впорскування та момент запалювання розраховуються повністю автоматично блоком керування STIHL MS 500i. Блок керування всією системою впорскування є серцем технології вприскування.

Щоб впорскування працювало оптимально, в картер агрегату двигуна встановлюються різні датчики. А точніше: датчик зовнішньої температури, датчик тиску і температури в картері двигуна. Ці датчики вимірюють умови навколишнього середовища та передають їх на блок керування мотопили. Датчики також записують усі дані, необхідні блоку керування для розрахунку маси притоку повітря. Це дозволяє встановити ідеальну кількість палива для оптимального згоряння набагато точніше, ніж будь-коли міг карбюратор.

Ще однією інноваційною технологічною деталлю системи впорскування є генератор: Він не тільки забезпечує генерацію електроенергії, але й служить датчиком. Змінний струм, який виробляє генератор, генерує дві частини інформації, які є важливими для функціонування системи впорскування: швидкість двигуна та положення колінчастого вала. Таким чином, блок керування системою впорскування дуже точно знає робочий стан і потребу в паливі пилки. Тому впорскування палива та запалювання можна оптимально адаптувати до будь-яких умов навколишнього середовища.

Все це відбувається за мілісекунди і забезпечує чудові параметри запуску, оптимальне прискорення та максимальну продуктивність протягом робочого дня. Пила автоматично налаштовується як під час холодного запуску, гарячого запуску так і під  час роботи. Відтепер про всі налаштування дбає електроніка.

Впорскування палива в двигунах бензопил STIHL: комплексна технологія для надійної роботи

Використання системи впорскування в двигуні мотопил робить роботу легкою – буквально. І це завдяки концепції двигуна зі зниженою вагою з оптимізованим посадковим корпусом. Завдяки електроживленню через генератор більше не потрібні звичайні магніти в маховику та розміщення блоку керування безпосередньо біля маховика. Це дозволяє більш ефективно направляти потік охолоджуючого повітря, що означає, що діаметр і висота маховика можуть бути значно меншими, ніж зазвичай для цього класу потужності.

У двигунах STIHL з системами впорскування маса маховика, необхідна для холостого ходу, створюється сталевим кільцем, розташованим на зовнішньому краю маховика під лопатями вентилятора. Це дає змогу отримати раніше невідомий компактний маховик. Це також зменшує навантаження на колінчастий вал. Таким чином можна заощадити додаткову вагу порівняно зі звичайною пилкою.

Блок керування впорскуванням також розміщений у корпусі бака, щоб оптимізувати простір , вагу та центр ваги, це ще один компонент компактного та легкого інжекторного двигуна.

Коротко про STIHL MS 500¡ із системою впорскування:

  • Найкраще співвідношення потужності до ваги на ринку бензопил: 1,24 кг/кВт
  • Чудове прискорення: від холостого ходу до максимальної швидкості всього за 0,25 секунди
  • Оптимальна продуктивність двигуна за будь-яких умов експлуатації
  • Унікальні параметри запуску за будь-якої погоди та на будь-якій висоті
  • Легкий процес запуску без стартового важеля
  • Робота без ручних налаштувань